1 mars 2014

birthday giiiiirl

Förra veckan var det födelsedagshelg!! blev så fint firad av både friends n family me fest, presenter och go mat!! kunde inte blivit bättre!! annars under veckan har jag:
- fixat nytt ID-kort!! skratta rätt ut när jag såg fotot :(
- knatat vidare på praktiken, e fortfarande mkt kul!!
- TRÄNAT!! denna gång blev det såna där gruppass (lol hur stavas d??). ett med core och ett med...zumba!!! lol asså om någon hade sett mig där när jag stod och "skaka rumpa"....nej jag orkar inte. iaf de va kul och kommer nog göra d igen!! fick mig en redig TRÄNINGSVÄRK också...(gud vad jag skrutit om det hela veckan men men man måste ju få stila??)
- slut på lista!

denna lördag har jag tänkt fixa lite i hemmet, städa, tvätta, spika upp lite grejer på väggen osv (mkt intressant info!!) Sen ikväll blir det inflyttningsfest hos freja! ska inviga min nya blå och glittriga partyklänning!! kommer bli GRYMT

eftersom jag e bloggerska måste jag ju langa lite av veckans bilder från mobilen!! (lol som att jag har nån annan kamera??)

drog så klart på en second hand round på fölsisen!! fick med mig ett par nya hippiejeans hem för en 50-krona

 köpte även en bukett tulpaner för första gången!! fint va????? visst märks det att jag börjar bli gammal????? SVARA DÅ!!!!!

love in dis club!!

passar på (lol) att lägga upp ett schysst klipp också (om nu någon missat detta fantastiska??) de e så här jag hoppas kunna göra entré på festen ikväll och att det finns sån fat med brus å kaker!!!




PARTY ON!!! xoxo limpy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar