25 januari 2015

helg och hå

Hallååååooouuhhh

idag e det söndag och jag e bara hemma och slappar. helgen har varit rätt intennnnnse om man säger!
i fredags träffade vi upp lite folk som va på besök från skelly, mycket skoj! käkade burgare och drack öl. sen i lördags gick vi på hockey (!!), de va dif mot skelly hehe dvs linny vs nisse så va lite hård stämning och glåporden bara haglade. det bästa ordet jag snappade upp var "skoterraggare", ska bara kalla nisse för det hädanefter. sen drog vi och käka hamburgare och drack öl IGEN, sen förfest i gullmars och sen drog vi ut och rocka loss på lokal. som sagt, nu e man lite trött och mår som man förtjänar men men har varit en bra helg iallafall! tänkte lägga upp lite bilder, både gamla och från i helgen.

från i fredags när vi va på bara bar som var BARA BRA =)


guuuurls

cool_gang på cool_club

sen ett hopp tillbaka i tiden till en dag där jag fota mig själv i spegeln, kanske för att jag va så nöjd över min outfit, älskar kjolen som jag hitta i skelly!!

sen en fredagskväll när vi käkade bibimbap till middag! de va en sån där "matlåda" från panini som man bara plockar upp i butiken och så följer alla ingredienser med, så det enda man behöver göra är typ bara koka riset och steka på köttet och sen klart att äta! SVINGOTT var det!!

kände mig riktigt gammal och vuxen när jag under en shoppingrunda gick in på hemtex och köpte en löpare på rean, men tyckte det vart fint iallafall!! varför jag fota och la upp på bloggen har jag dock ingen jävla aning om

den här bilden är också rätt irrelevant men kände mig bara så nöjd över detta köp: almanacka och två gröna moleskines!!! njutet när man sitter å ba gör lite noteringar i dessa?? MMMM.

Japp de va en blandad kompott från de senaste veckorna, men nu äre dags att blicka framåt! veckorna framöver kommer jag nog ägna mycket tankeverksamhet åt lägenhetsvisningar (ska på två st nästa vecka very excite!!) och vad jag ska ha för gaaala outfit på grammis (!!)...ja typ det.

aja, nu måste jag slita mig från dattan och ta mig an helvetesberget av disk i köket :((

hugz and kisses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar