26 februari 2016

some bilder from the last couple of veckor

hajååå

har gått och blivit förkyld så har fått stanna hemma idag :(( alltid skönt å få va hemma och såsa såklart, men tråkigt å va sjuk SÄRSKILT just innan helgen också!! suck aja kanske lika bra med en *lugn* helg då de senaste helgerna varit fulla av fest och galna upptåg! nä men typ. aja, tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit med min mobileo de senaste veckorna, blandat högt och lågt (mest lågt):


*cool gif* från när vi var på en inflyttningsfest där lampan på toaletten skiftade i massa olika färger, häftigt vaaa??


de senaste veckorna har vi förutom att festa även ägnat oss åt denna hurtiga aktivitet: skridskor/bandy/hockey! trodde inte att alls att det var min grej, men tycker faktiskt det är riktigt roligt!! och bra med träning också!! vet dock inte vilka kroppsdelar man tränar, tänker att man kanske får hockeyröv?? *hoppas*


va på *reklamgala* med jobbet och var till och med nominerade i kategorin årets reklambyrå! tyvärr så vann vi inte, men trängde in oss i nån fotoautomat och kände oss som vinnare ändå??


nisse och isak (som smälte väl in i den exzotiska interiören) på kopanjang här om veckan


vet att jag redan lagt upp denna på insta (förlåt DÅ) men firade min födelsedag (japp e 26 barre nu crazy) med familjen på cevicherian här i hökarängen och det var SÅ GOTT alltså jävlar!!



och så lite interior design-bilder...nä skoja, men lite second hand-köp:
först en fin keramikkruka som jag istället använt som vas för mina tulpaner! *kreativt geni*



samt lite färgglada assietter! måste dock sluta köpa pastellfärgat porslin nu annars kommer vårt kök snart se ut som tv-studion till leila bakar :(( 


de senaste månaderna har även mitt rätt basic intresse för smink och hudvård verkligen skjutit i höjden!! (om nån följer någon bra beauty vlogger-kanal så lova att ni tipsar mig! har blivit helt besatt av sminkvideos) aja iallafall, gjorde en liten beställning på elf och det blev superbilligt!! bra produkter också tipsssss


avslutar med ett vardags_stilleben.jpg på min snygga ja till och med VACKRA almanacka jag införskaffade inför det nya året, så fin färg!!?

lol dessa inlägg blir alltid så osammanhängande men eftersom jag bloggar så sällan så känns det som det enda naturliga sättet att *berätta* om mina vardagshändelser på. ah well, ni får leva med det!! nu ska jag surfa vidare på cybervågorna SO LONG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar