1 september 2013

läggy inspo!!

heeeeeeeeej. har surfat runt på diverse inredningsbutiker samt pinterest och nu håller mitt huvud att explodera av all CRAVING så tänkte lägga upp mina BÄSTA inspobilder samt grejer jag vill köpa till läggyn!

men ok SNYGG_MATTA eller?

måste ha typ ett sånt här överkast


tillsammans med såna här kuddar


gröna detaljer e så jävla fint!!


hade ju vart nice om man hade plats med ett litet "work space" i läggy, då hade jag velat att den såg ut så här!! aja, får bli i nästa.

ok inga plans på nåt babyrum tyckte bara det var fint med lådorna högst upp på hyllan, riktigt schyst färgkombo!!


jättetjatigt med stringhylla och loppiskoppar men jaaaaaja

fint kök!


fint till badrummet!!!


dessa e ju ba MUST HAVEZ!!


och sist men inte minst ett sånt här tidningsställ!

aja enough blogging 4 today!! kanske langar upp ett inlägg imorrn om allt jag shoppat i helgen, ZÅ. ZPÄNNANDE. nu ska vi zöndagsmyza och käka kräftmackor och kolla six feet! PUSSHEJ.

ps. ah juste alla bildkällor finns på min pinterest, klicka bara på fina knappen till höger!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar