22 september 2013

mvh tjej som jobbar i blåställ varje dag och drömmer om att få bära snygga outfits igen :'(

HAJ. om ni vill veta vad jag gör nu (JA DE VILL NI) ligger jag hemma och kollar gossip girl!! nisse_b har varit bortrest i helgen men ikväll kommer han tillbaka! *glad fv*. annars e det inte så mycket som händer in this girls life *skoja*. har fullt upp på praktiken. ränner runt på ett tryckeri som en annan knegare. börjar sju (!!!) på morgnarna så är fett trött varje dag och orkar nada (inkl blogga :((). aja, har varit där i fem veckor nu och nu är det fem veckor kvar! tiden går fort när man har roligt va e d inte så så säg :) :(

aja, nu är det höst yall! riktigt kallt är det på mornarna också, åtminstone kl 6 när jag står och väntar på bussen :(( mvh martyren. tänkte iaf lägga upp lite iNspO mode fashion bilder. ENJOY :-)

ps. köpte mig faktiskt en ny skinnjacka för ett tag sen *tihi* så nu känner jag mig hel igen


snygga skor, snyggt hår, snyggt allt ah!! 


haha asså latten?? aja, snygg outfit för övrigt!


behöver en bra höstsjal!!

har blivit riktigt sugen på såna här byxor fast i svart!! helt rätt i höst!!!!!




skorna till höger OMG!!! måste hitta nåt liknande billigt second hand plz gud

lång rock + sneakers = jättebra!


hej hej snygg tjej!

ni hittar som vanligt källorna på min pinterest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar