9 juni 2014

hej från nya läggan!!!

hela långhelgen har bestått av packa, fixa, bära och allt annat som hör en helt vanlig flytt till. ett tag kände jag att vi aldrig skulle få iväg alla grejer och kände bara för att slänga bort hela skiten men till slut fick vi allt nerpackat och ivägflyttat. nu känns det förstås skitbra och är så glad över att ha hamnat i vår nya fina lägga :)) lite info för den nyfikne: vi hyr alltså i andra hand så har ej hux flux köpt en ny lägenhet eller så. vi kommer bo här i 1 år iallafall, sedan får vi se!

angående jobb så väntar jag fortfarande på besked och ska på nya möten under veckan osvosv så kan inte göra så mycket mer än att vänta och se vad som händer. passar ju bra just nu då jag kan fixa mer i läggan, styra upp den gamla och fixa loss helt enkelt!!

tänker ju förstås visa lite läggybilder när mer grejer är klara men kan bjuda på två iphonebilder som en teaser!!

sängen! hittade ett sjukt fint gammalt 70 tals-överkast hemma hos mamma och pappa som jag tagit över. ska försöka hitta gardiner, kuddfodral osv i liknande mörkgröna mönster, SJUKT FINT JU!!

och här sitter jag i SKRIVANDE STUND!! värdens mysigaste balkong med soffa (!!) och utsikt över mälaren :)) *mår* älskar att kunna ha mattor ute på balkongen, så boheme chic!! skoja :(

nej nu ska denna hemmafru stöka vidare. HÖRS!!! /linnyyyy

1 kommentar: