3 juni 2014

mvh carrie bradshow

gör något så galet som detta: sitter på café och "jobbar med laptop"..aaaah känns så IT!! har beställt sånt som töntiga människor brukar fika, dvs chokladboll?? även en sån aloe vera dryck som alla coola tjatar om..den får endast två av fem gingers av mig dock. anledningen till att jag fått för mig att sitta och hänga på café är för att jag e mellan lite "möten" haha ok skoja, men har faktiskt varit på arbetsintervju samt ska snart till gamla kontoret och hämta lite grejz!! EJ COOLARE ÄN SÅ. vårt internet hemma har även slutat fungera så tänkte passa på att använda nåt cafés wifi, dock har inget funkat så måste ta surf från mobilen?? så rasande nu. AJA now you know how things are......

lite updates kanske?? under de senaste veckorna har jag:
- tagit examen!!!
- varit i kroatien en vecka och solat och badat
- börjat flyttpacka pga flyttar till helgen!! :D

har haft mycket att stå i med andra ord!! allt känns dock lite kaosigt just nu, vill helst bara att denna vecka ska ta slut och längtar tills vi settlat in i nya läggan...men men e väl bara å kämpa på!

aja, nu ska jag göra något som jag ogillar lika mycket som att fika...gå runt och planlöst "strosa" på typ gina tricot och blänga argt på klädesplagg. SO LONG!!

jag och en tanty på cafét!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar