27 augusti 2014

nu e d fashion week!!

hallåee. efter en hektisk helg med både roliga och tråkiga grejer gick jag och drog på mig en förkylning i måndags (beskyller nisse för att han smittat mig...stämningen här hemma e...nä skoja). aja, under de här två dagarna jag varit hemma har jag iaf hunnit med att läsa igenom alla olästa inlägg på bloglovin (förstår ej hur man ska hinna läsa allt när man inte längre sitter hemma och slappar under dagarna??) samt rensat ut garderoben och lagt undan alla sommarkläder! ÄR SÅ REDO FÖR HÖSTEN NU :D:D ok skoja, fast egentligen är jag det. ej nog med det har jag äntligen fått min första lön vilket betyder att jag kan shoppa lite nytt!! :D så fort jag blir frisk ska jag ut och fynda!! detta e några av grejerna jag behöver:

- en "liten svart" som funkar både för kontoret och festen!! :D lol nä men denna hade perfekt längd, modell, klyfta ja typ allt!! från monki är den.


- har verkligen fått dille på såna här "slip in sneakers", gärna med sån präglad skinnimitation också!! men det är väl inte för sent för att köpa nya sneakers nu till hösten?? SNÄLLA GUD SVARA!! dessa e iaf från din sko.

- svarta jeans med hög midja osv zzzz tråkigt men behöver nya ok (från monki)


- festtoppar, bastoppar osv!!! (h&m, åhlens, åhlens)

- behöver även uppdatera på skönhetsfronten: nytt smink, nya krämer, nya ögonbryn m.m!!

yass de va väl de. nu ska jag fortsätta vila, e ju popaganda i helgen och då vill man ju bli frisk!! puss å smittkram! /linny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar