9 augusti 2014

DAGENS OUTFIT SUMMER EDITION

e ju lite dåligt med outfitbilder på denna blogg så tänkte att jag skulle bjuda till lite idag!! försöker att kräma ur det sista ur mina sommarkläder även om man typ börjar ledsna lite?? aja, här ser ni mig och vvs-konsultbarnet på tv'n, jag har på mig en kjol jag köpte i nicaragua för hundra år sedan och ett 50 kronors linne från h&m!



även en fräck gif där jag gör olika knäppa poser!!

snart kommer nisses föräldrar så då ska vi ut och göra stan (ok vi bor ju snarare på landet än i stan men men) och visa dem runt här ute där vi bor! men nu ska jag äta korv me bröd!!!! puss och kram linny

ps. har ju klarat av min första jobbvecka och det känns fan toppen!! trivs så himla bra! men kan berätta mer om det nån annan gång. DS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar