29 januari 2014

FEBRUARI ÖNSKELISTA

hallelåja. SJÄLVKLART blev jag förkyld andra dagen på min praktik :((( MEN kan förhoppningsvis dra dit imorgon igen. trivs iaf, efter bara en dag känns det väldigt bra so far!! anyhow har legat hemma, tyckt synd om mig själv och surfat runt på webben och hittat massa fina saker jag vill ha! :)) så eftersom det också är min fölsis om några veckor har jag gjort ett litet fashion blögg-kollage med grejer jag önskar mig/ska köpa i februari!

kollaget innehåller:
- vinterjacka
- ljusa 80's jeans med hög midja
- svarta birckenstocks!
- en snygg väggalmanacka! har letat överallt efter en clean "vanlig" almanacka överallt men finns typ bara med massa bilder på typ folk som gör yoga :(
- tvålpump!! från h&m home
- brödkorg!!! från lagerhaus
- duschdraperi från h&m home
- grå pläd från h&m home
- mjölkkanna (extremt viktigt ja) från lagerhaus
- nåt snyggt lakanset, detta från h&m home

GE MIG DETTA RÅ!!!! pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar