16 januari 2014

fräsch lista

hajhaj. har ej hunnit titta in här pga vanliga tråkiga anledningar som haft fullt upp me skola och sånt som studenter brukar ha!! har en major redovisning (för massa folk HJÄLP) på tisdag sen måste jag göra två förpackningar (har noll inspo orkar ej "sitta och rita" saker just nu)..men SEN e de praktik i tio veckor omg längtar. aja, tänkte göra en skoj lista för att liva upp stämningen lite.

Dagens planer: hela dagen har typ gått men har iaf planerat att jag ska kolla på det dära "fittstim"programmet ikväll sen förhoppningsvis somna tidigt! :D
Dagens bok: "Nyckeln" men har ej hunnit läsa idag :(
Dagens tidning: metro :-PP
Dagens kläder: Mina nya jeans som jag köpte på erikshjälpen förra helgen och använt varje dag sen dess. jättehöga i midjan, stentvättade och breda asså inte stuprör. känner mig som en cool mamma från 80-talet i dem!!
 spontanposa med lite kaffe

Dagens frukost: knäckebröd med ost och salami, juice och kaffe..CLASSIC
Dagens mysigaste: komma hem efter en hård dag på jobbet, lägga sig på sofflocket med datty på magen och nisse ger mig maaaaat <3
Dagens humör: venne varken glad eller ledsen....ambivalent?? lol
Dagens längtan: imorgon när det är fredag kväll för då ska jag fira med en cigg och ett glas rött och kolla på spåret och käka snacks. sen på lördag vill jag ut å festa!!! *tar av tröjan och snurrar över huvudet*
Dagens ångest: typ grejer med skolan och sånt som gör mig sjukt irri :((
en till egobild denna tagen på skoltoaletten mvh fashion blogger

Dagens podcast: idag har jag lyssnat på alex och sigge....asså jag tycker väl om dem och så men när jag tänker på alla "sköna killar" där ute som ba "alex och sigge e kungar WÖÖÖ!!!" vill jag ju bara spy

ah de va de deeeeeee HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar