25 januari 2014

hej blogen

ingen e nog lika glad som jag för att det e helg idag!! va typ "sista skoldagen" igår. kommer inte behöva gå i skola nå mer nu pga praktik och sen exprojekt och sen tar vi examen weeweeweee!! hade avslutningsdrinks igår va helt död efter en hård vecka på jobbet så blev tipsy efter ett halv glas bubbel sen när jag kom hem däckade jag efter på spåret mvh partypinglan!! iallafall känner att jag har mycket spännande och roliga saker att se fram emot nu!! ok en grej som e sjukt OSPÄNNANDE men ändå BRA är att på måndag ska jag fan börja träna på rille igen, komma in i en rutiiiin osv. LÄNGTAR!! =)) sen på måndag börjar även praktiken som sagt och eftersom jag ska strutta runt på ett kontor vill ja ju såklart ha en chic och elegant stil!! förra helgen gick vi och utforskade en läkarmissionen som ligger ca 20 min promenad från oss men har av nån anledning typ aldrig besökt!! och asså guuud tänker gå dit varje dag nu?? så bra grejer!!! hittade 2 par utsvängda byxor (som jag kan ha på praktiken hehe!!) för en billig peng samt lite prydnadsgrejer! sjukt nöjd!!

en annan grej jag e väldigt nöjd över e att vi bokat en resa sista veckan i maj till ett VARMT land där vi ska bo i hus me pool!! asså detta är säkert vardagsmat för vissa av er men har ej varit på solsemester på typ 6 år så unna mig detta nu för fa-an!!! nä okej ska chilla, men ska bli sjukt kul och myz!!!

ok ska bjucka på två InTerIoR DeSiGn bilder också:
en av mina ekollonväxter har äntligen slagit ut!! är super excited på detta och på vad denna lille växt en dag ska växa upp och bli!! *rörd mamma*

hyacintvasen, glasburken och bruna ljuslyktan e finfina second hand fynd och doftljuset e en julklapp!

aja, ska dra till la systema nu för att införskaffa spriiiit till ikväll då jag ska hem till frejas nya lägga och inspektera, dricka wine och babbla om ditten och datten. very excite!! KRAMEN!!!

1 kommentar: