7 april 2014

jympa!!!!!!!

har fastnat framför snygga gympakläder på webby!! tyvärr e gympakläder typ det sista jag skulle lägga mycket pengar på, men tror typ att det e som de säger att man blir mer taggad på att träna me snygga jympa kläder på?? aja, kolla in dessa snygga brallor:


hade jag haft dessa hade jag typ sprungit ut på en joggingtur varje dag?? nä men hade haft på mig dem till vardags iaf *lipgubbe som retas*

strax ska jag dock iväg på ett yogapass!! :)) har bara varit där en gång men än så länge tyckte jag om det! annat jag ska göra denna vecka kommer här i en listform:

- gå på en mkt spännande lägenhetsvisning...*teaserrr*
- förhoppningsvis klippa "barret" (eller va de nu kallas)
- sätta igång (ok började iofs idag) med mitt examensprojekt som jag ska hålla på med fram till skolavslutningen. ska bli mkt kul! ska vara kvar på samma arbetsplats som jag gjorde min praktik på om någon undrar!
- gå på quiz!!
- mm de va typ det! om det inte dyker upp något mer...men det får stjärnorna utvisa osv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar