13 april 2014

nya saker!!

hallå eller. denna helg har varit rätt lugn den med!! tror de e för att jag börjat "göra saker" under veckorna (läs: träffa kompisar, gå till frisören, hänga på stan osv) som gör att jag inte pallar hålla igång under helgen. SORGLIGT MEN SANT!! aja. har blivit en del spridda inköp den senaste tiden som jag tänkte visa en del av!!

 letar just nu efter massa snygga a-linjekjolar!! denna fina hittade jag second hand :))

har även inhandlat lite vårskor!! tofflorna från skopunkten och ankelbootsen fanns på halva priset hos din sko.

 fina bordstabletter som vi otippat nog hittade på coop??

de här ljusstakarna har jag redan visat men men här kommer de igen!! där bakom går att skymta bilden jag gjorde för länge sen, men som nisse sen skrev ut och satte i en ram och gav mig i födelsedagspresent, gölligt va??

 fina glas(eller kanske glass??)skålar som jag inte kunde låta bli att köpa!! hittade även dem second hand.

 denna gröna flaska (eller vad det nu är??) hittade jag på loppisen här i huset för en tia :D:D undrar dock om någon vet vad det är för märke, vad den kallas och vad den ska användas till?? har sett den vara med på lite interior design-bilder på pinterest så vet att den är hipp iallafall?? skoja. köpte även glasburken till höger som passar bra som vitlöksburk!!

nu ska jag äta en god söndagsmiddag bestående av gazpacho (så jävla gott???) och pasta med kräftor och parmesan!!!! puss haj!!

1 kommentar: