17 april 2014

Önskelista: APRIL

har jobbat hemifrån igår och idag och resten av veckan e det chill time som gäller!! älskar ledighet!!! :D har satt ihop ett litet aprilkollage *lol aja* på grejer jag ska leta efter där ute i butikerna:


- alltså måste först bara säga att jag älskar att det typ blivit socialt accepterat att gå runt i gymkläder på fritiden och tillochmed på jobbe?? så ser det liksom ut som att man ska iväg och gymma fast man inte ens ska det?? iaf, kläder som går att använda både på gymmet och utanför är helt rätt i vår!!

- en svart ryggsäck känns helt rätt att dra med sig till vårens alla parkhäng! :)) 

- svarta sneakers är ju hippt, dock har jag inte råd med nike's så blir eventuellt nån budgetvariant

- kan ej få nog av plagg med höga kragar!! en svart klänning som är hög i halsen skulle vara lovelyyyy

- fler jeansshorts i olika färger och tvättar!

- har även blivit besatt av långkjolar och vida byxor i olika mönster och färger! MÅSTE.HA.FLER!!

- ljusa bastoppar kan man inte få för mycket av ;)) 

- behöver en ny bikini då vi ju åker till kroatien om en månad!! (hmm tror ej jag har berättat det? aja nu vet ni :D) bikinitrollor med hög midja samt missmatchade mönster..de e grrrreeeat!! 

- ett nytt läppstift i en korallfärg!! 

VÅREN hörni..gud.så.härligt!! hoppas alla har en göttig påsk! puss puss!!

ps. alla bilder, länkar osv finns på min pinterest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar