28 juli 2014

SUNNY DAYS

helgen har ju som bekant bjudit på ett riktigt härligt väder, förutom den lilla naturkatastrofen som inföll igår?? lol asså vad var det ens?? vi satt på en buss på väg till en loppis just när helvetet bröt loss och vi hamnade typ mitt i stormens ÖGA (lol) och kände bara att "nä" och satt kvar på bussen som vände och åkte tillbaka hem igen :-) som tur var blev det ju riktigt varmt lite senare så vi drog mot vattnet och hittade en fett mysig badplats bland några klippor som låg enskilt, vilket jag varit på jakt på hela sommaren men ej hittat :D aja, här kommer lite somriga bilder:

i fredags blev det strandhäng här ute. efter beachen blev det pizza, hallonmojitos (så ledsen att jag glömde fota!!), spela spionspelet (ca världens roligaste spel) och bara hade det gött!! ehh obs att när jag och emma badade så simmade det förbi en jävla orm?? sjukt att jag ens vågade bada efter det men men :))

och här var i söndags, dvs typ femte dagen i rad som vi badade...tror det är rekord för oss!!

nisse "näcken" b lol 

hehe där ligger jag och guppar som en liten säl..visst ser man att jag älskar att bada??


hehe HALLOJ!!

äej ska väl försöka dra ut i fina vädret nu då! e ju sista semesterveckan så känner att jag måste fånga dagarna fullt ut! planerna hittills är att plocka vinbär med mamma, ta en second hand-runda, BADA och kolla pridetåget i helgen! blir nog bra ändå! somriga kramar /linny

1 kommentar: