8 augusti 2013

cool_lista


När vaknade du imorse?
nångång vid 6.00 när nisse gick upp. somnade vidare och gick sen upp halv tolv.
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"SKÖNT ATT DET BARA VAR EN DRÖM!!" pga drömde att jag var på en viking line-kryssning som sjönk titanic style
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
nee

Vilket humör är du på?
sur pga har blivit massa strul med min praktikplats och måste nu hitta en ny :CC
Har du ont någonstans?
i huvudet, funderar på om det är pga mycket cigg och kaffe eller typ..vädret? HAHA som om man verkligen kan få det
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
kräftor, sushi eller nåt annat skaldjur!!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
tvättmedel, frökusar och chips!
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
idag facebook. första hemsidan någonsin måste ha varit aftonbladet eller typ funplanet, lol.
Vad ska du göra ikväll?
inte så mycket. förhoppningsvis ska vi fortsätta kolla på six feet under!!
Vilken är den första låten du sätter på idag?
sätter alltid på p3 bara
Vad tycker du om din blogg?
jo men jag gillar den! har inte hunnit blogga så mycket med den so far men tror vi kommer ha RIKTIGT KUL tillsammans!! :D :C
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
satt väl och glodde på dattyn och läste bloggar kanske
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
njaaae vettefan
När fotade något senast, och vad?
tog en fin stillebenbild när jag satt och cigga och drack kaffe!! älskar den där koppen btw, kommer bara dricka kaffe ur koppar med fat från och med nu, SÅ RÄTT mvh elsa billgren

Har du gjort av med pengar idag, på vad?

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
köksbordet eller balkongdörren

Vad har du på dig idag?
svart tisha och mina fruktshorts, super fab!!

jaha de här va ju kul!! hejdå

1 kommentar:

  1. haha jag tyckte det <3 fina shorts!!! vill ha dem och din kopp också

    SvaraRadera