1 augusti 2013

första augusti

hej internet!! som ni märker har jag gjort en ny blogg, NyStArT osv. e ju faktiskt höst snart!! nä men palla ej tumblr va fan.
anyhow, min sommar har hittills varit bra. sommarjobbade i drygt en månad sen drog vi iväg till skelly (med nattåg, sjukt mys!!) och gick på trästockfestivalen. fick krama både emma knyckare och gnucci vilket ju va FEST. annars var det jättemysigt där uppe. nu har jag sommarlov i ca 3 veckor till sen börjar min praktik! EXCITE!!1 Resten av ledigheten har jag planerat att fixa lite i läggan (bilder kommer snart lovar!!), läsa lite goa books och lite andra "projekt"(typ..festa? nä skoja bara..inT), får se vad som hinns med!! huvudsaken e ju att man får vila upp sig va *smiley med solglasögon*. ska definitivt ta tag i mitt bloggande också!! aja, tänkte lägga upp lite "sommarbilder" från min instagram (så typ alla har väl redan sett dem men men aja):

öltältshäng på festivalen

haha asså så himla ful bild men måste ändå visa!! (jag och knyckare då obs)

mojito night!! 

vilt festande i helgen när det var prideparty

jag e *sval* på balkongen i semestermode

puss å kraaam! /linny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar