2 augusti 2013

läggabilder + second hand-fynd

har passat på att fixa lite i lägenheten nu när jag varit ledig och tänkte visa upp lite hur det blivit! bilderna inkluderar även lite second hand-grejer jag hittat på senaste så tänkte att jag slänger upp bilder på dem med.

har ej hunnit sätta upp nils gitarr än så fick bli så här, helt ok ändå.

gjorde om i fönstret med bl.a. riktiga (!!) växter som jag fått av mamma :DD

gjorde om i kökshyllorna också. här har jag ställt allt "finporslin" tillsammans *inredningstipz*

har även inrett balkongen i sann shabby chic stil. plantagen hade 70% rea på allt så jag och mamma gick bananas!


hittade även den här safarihatten *helt rätt i sommar*. har hängt upp den på väggen nu som en liten käck inredningsdetalj

hittade även detta som jag tror kan vara tidernas fynd. en svart kimono för 30 spänn!! SÅ rätt hela året runt!!

3 kommentarer:

  1. hahaha, alskar dig. och ALLT AR SUPERFINT!!!!! ALSKAR basilikan (?) i teburka!?! sjukt snyggt tanker latt sno denna linny chic-stil <£

    SvaraRadera
    Svar
    1. wee första kommentaren!! men åh TACK GÖLLE!! gla jag blir :')

      Radera
  2. menade <3 obs. och ps din bloggy ar sa fin blir asinspirerad!! :D

    SvaraRadera