9 augusti 2013

Inköpslista för hösten!!

har gjort en lista på kläder jag vill köpa i augusti/senare i höst! :D
runda solglasögon! måste köpas ca NU om man ska hinna använda dem dock :( *neggo*
en ny vippig kjol. antingen vit eller i jeans.
flera basskjortor i olika färger i TUNT material. mitt nya favvoplagg.

måste köpa en ny skinnjacka då min gamla blivit för sliten *gråter stilla* HOPPAS på att hitta en billig second hand pga köper ju ej plagg över 300 kr typ


vet att typ alla har de där palladiumkängorna men whatever jag måste också ha dem!! :D


ok tror inte jag kommer ha råd med ett par martens MEN VADÅ MAN KAN VÄL FÅ DRÖMMA?? skulle ju passa så himla bra till alla mina höst- och vinteroutfits :((

ok, de här är väl "det viktigaste" på min önskelista!! varsegod för viktig info!!! bildkällorna finns på min pinterest.

nu ska jag väl börja fixa mig lite, ikväll blir det nämligen sushi + födelsedagsfest! (inte min obs :( *sur*). ha en bra fredag! FEST FEST FEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar