8 november 2013

eftersnack: bonde söker fru part två

blev ju tyvärr inget eftersnack förra veckan så får blir ett inlägg om de två senaste avsnitten. SPOILER ALERT OM NI INTE SETT DE TVÅ SENASTE ALLTSÅ!!

Pär:
tycker att man börjar se en personlighetsförändring hos honom, en mer doucheig och bekräftelsebehovs-sida!! asså t.ex. "Du är så söt när du är blyg"...asså SPYR?? och typ "jag håller mig neutral till alla tjejerna eftersom jag vill att de ska 'kämpa lite för mig'" ASSÅÅÅÅÅ SLUTA SPELA SVÅR. hahaha och märkte ni hur mycket de älskar att säga ordet "neutral"?
serri tror de använde ordet typ 10 gånger?? t.ex:
Kristin: "Det har varit jobbigt för du har varit så neutral"
Nån annan tjej: "han visar inte så mycket känslor för oss tjejer utan är väldigt...neutral"
och till och med programledaren Linda: "Han verkar ju lite..neutral??"
hahaha kunde inte sluta skratta åt detta. hejar fortfarande på Jonna iallafall. Kristin osar så himla mycket osäkerhet och Sophie är ju typ bara en stel robot?? okej nästa:

gamm'gubben:
suck kunde inte bry mig mindre om honom. särskilt nu när rödtotten åkte också :( asså när hon ba "BRA SEX ÄR A OCH O"...gud orkar inte..så himla FUL I MUN!!! haha och gu vad han bonden e needy?? HELA TIDEN frågar han: "vad tycker du om mig?" asså CHILLA GUBBEN vad ska man svara på det liksom?? ni har känt varandra i typ en dag?? och förlåt men hon vuxna kvinnan med en kanin?? trodde ej folk hade kaniner efter de fyllt tio? OK FÖRLÅT men har väldigt svårt för detta djur. alltid så himla spattiga och rivs och bits, inte mysiga alls :(( aja moving on:

Marlene:
fortfarande min solklara favorit! men fortfarande så missnöjd med killarna. visst, de har väl börjat öppna upp sig lite mer men det är ju föör stelt. och varför valde hon punkarn (som gav halsband från guldfynd a la 2002) och han som "spyr ganska ofta" (och spydde i hennes stall??) framför han som fick åka hem?? han verkade ju så himla kär och lycklig och typ "börjat se ljust på livet"? jag grät när han åkte :( aja, nu hejar jag på Mats som iofs ALDRIG säger något men enligt han själv brukar han prata mycket när han är med sina vänner och egentligen vill visa sin "energi" aaw asså så gulligt!!

Cowboybonden:
fick tips av freja att man kunde se programmet textat så äntligen förstår jag vad han säger!!! iaf gillar honom mer och mer faktiskt. OCH skönt att hon tjejen drog hem, haha som freja sa "hon är en typisk sån person som man hade tagit bort uppdateringar om man hade henne på fb" hahahha asså JA! men asså ofta hon inte visste att hon inte var en "bondtjej" innan hon åkte dit? aja. hejar fortfarande på Daniella iallafall! hon verkar så himla mysig, HOPPAS verkligen bonden förstår det, ibland känns han ju lite "virrig" typ. haha, var tvungen att sno denna från lejonkunghens insta:


HAHAHA ok var ju inte exakt så samtalet gick till men det är så han känns ibland.

YES det var allt för denna vecka, C U NEXT WEEK!! skoja.

2 kommentarer:

  1. älskar detta!!! så himla jävulskt bra att det finns bloggar som har eftersnack angående bonde söker fru! älskar

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA åh vad glad jag e att det uppskattas!! :D

      Radera