13 november 2013

fashionweek

hallå hallå. har verkligen fullt upp denna vecka! mycke skola hela veckan, igår blev det nån reklamfilmsvernissage *lol whatever* samt middag och titta hockey *lol aja*, frisören imorrn, uppsala på fredag och ikväll är det bonde söker fru samt vill träna också!! aahhh *stressad mellan visningarna*

en till grej jag vill hinna med pga är extremt sugen på är att second hand-shoppaaaaa!! har tänkt att jag ska leta efter detta:

- julpynt!! äger ju inget julpynt förutom en glitter-ren MEN vill hitta fint pynt, adventsljusstake, bambis, disneystämning och ljusslingor!!! åååh LÄNGTAR TILL JUL!!!

 - stickade tröjor och polotröjor!! VARMA tröjor!!!!

- nya byxer! alltså, fick nästan ett raseriutbrott förut när jag var på H&M pga skulle köpa nya likadana stuprörsjeans då de gamla gått sönder MEN upptäcker att jag ej fick på mig de i min storlek?? lackade ur pga orkade ej hämta i flera storlekar och stod och svettades och kämpade i deras jävla omklädningsrum för att komma i de där jeansen och kände till sist att NEJ jag vägrar detta, är värd så mkt bättre!! så jag drog därifrån och ba "fuck the system" typ. SÅ nu har jag tänkt att jag ska hitta sköna vInTaGebrallor istället, me hög midja och utsvängda ben!! no more svettiga jeans som e tighta i fitt...

slänger in en dagens face-bild också:

försökte smizea men reflektionen i glasögonen förstörde bilden ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar