18 november 2013

*to do lizt*

hej gänget!! skoja. nu e det så att jag har NOLL lektioner denna vecka :o:o:o!!! så jävla nice!! har dock 1000 grejer som måste göras iallafall. tänkte göra en lista elsa b-style:

- fixa min portfolio
- börja söka praktikplatser
- kolla igenom en 7 timmars fotoutbildning online...sköj!!!
- komma på 2 nya förpackningar
- besöka ikea!!
- second hand-shoppa!!
- försöka träna minst 3 ggr!!
- rensa garderoben
- skriva julönskelista samt planera julklappsköp!!!
- lägga ner tid på att vara lite kreativ!! spelar ingen roll vad det är men typ julpyssla osv!!

helgen då?? kan dra den "lite kort":
i fredags drog vi till uppsala och käkade samt tittade på fotboll med nisses familj. väldigt trevligt!! var dock sjukt trött så däckade på tåget hem. på lördagen drog vi ut och spelade biljard! detta har blivit min nya favoritsport! (lol) både roligt och socialt, ett TIPS =)...skoja. i söndags kollade vi klart på six feet under SISTA säsongen....alltså......

...........

.....niagarafallen?? grät som ett barn!!! har ni inte sett denna underbara serie (e lätt bland mina topp 3) så gör det för i helv!! behöver dock tips nu på nya serier att kolla på!! lutar mot typ sopranos eller det där boardwalk empire som alla pratar om...aja TIPSA TIPSA TIPSA iaf.

aja, tänkte ta tag i min to do list nu....fast först ska jag dricka kaffe och läsa bloggar hähähä :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar