30 november 2013

just idag e jag sval

nä, nu ljög jag, jag var sval IGÅR men nu ser jag bara ut som skit :(( aja, ska put mah face on laturrrr. igår hade jag en föreläsning i skolan, sen mötte jag upp min gamla jobbarkompis mirre som jag inte träffat på evigheter!! vi käkade sushi och thaibuffé och drack öl på diverse barer! SÅ HIMLA TREVLIGT!!!

lol ser lite dryg och fisig ut på bilden ser jag nu...aja, ni som känner mig vet att jag inte är sån...mina vänner alltså...NI VET VILKA NI ÄR!!! <3 skojaaa. har iaf på mig en ny tröja som e från monki! gillar den mkt pga varm men ändå party. kanske ej syns på bilden men den glittrarrrr också!! halsbandet e ett gammalt från primark. har kommit på att jag verkligen gillar såna stora halsband!! det GÖR verkligen en hel outfit..HASHTAG TIPS!! juste ska berätta en hemlis ni vet det där med jeansen?? har gjort nåt riktigt motsägelsefullt och köpt såna jeans som jag sa att jag inte skulle köpa!!! DUMMA DUMMA DUMMA MEJ!!! nä men till mitt försvar kan jag säga att jag prövade såna där mommy jeans men min röv såg förjävlig ut så fick bli ett par stentvättade stuprör med hög midja istället...sjukt snygga och fick dem för halva priset!!! så känns ändå som att jag gick därifrån som en vinnare!!! aja slut på intressant historia.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig snygg till kvällens festligheter aka födelsedagsfest hos en kompis!! och innan dess ska vi göra egen pizza!! OH KOMMER BLI ÄNNA GÖTT

aja, ha det fett allihop!! pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar