25 november 2013

it's christmas time...there's no need to be afraid....=)

om man shoppat lite grejer på senaste eller? FEL FEL FEL!!! har shoppat MYCKET!!! förutom ikea blev det även en second hand-runda samt gick även loss bland åhlens julavdelning. fick lite väl sneda blickar från nils när jag började pynta ("det är faktiskt mer än en VECKA kvar till första advent!!") asså??? förlåt för att jag vill fira julen??? aja. snart kommer jag börja spela julmusik :) måste även köpa glögg!!! aja *sidetrackar* tänkte iaf nu visa vad jag "fixat å trixat" me i läggy!! HÄNG ME


nya kuddar!! där under lurar även världens skönaste, mjukaste och varmaste täcke :DDD iaf kudden till vänster är från ikea och den till höger är från lagerhaus.

ok lite random kanske men hittade världens finaste kopp med fat second hand!! tänker att mitt nästa projekt (lol) ska bli att hitta liknande koppar så jag kan bygga upp en super fab teservis!! kostade 35 spänn vilket var lite väl dyrt kanske men den var så himla fiiin!!!

 HÖRDE JAG BJÄLLERKLANG?? nä skämt åsido men tycker faktiskt jag "fick till det" i drinkhörnan (lol igen) faktiskt!! köpte partyglittret på åhlens och bjällerklockorna second hand!!

och här är fönstret i sin helhet. vart så himla lycklig när jag äntligen hittade en ljusslinga (på ikea) pga letat efter en billig i evigheter!! 

lol tog även med denna bild på charkisarna som vi åt igår kväll *myzzzZ* men den visar också närbild på nya ljusstaken + lyktan till höger som jag hittade second hand. tänker att jag ska försöka hitta minst en till lykta i samma stil (guld/silver/koppar typ) som får stå tillsammans!! köpte även en "traditionell" adventsljusstake second hand för nostalgikänslan. glitter-renen är en gammal från primark!

det var allt för nu men TRO MIG ska ut igen på jakt efter ännu mer julpynt!! DET ÄR INTE SLUT ÄN!! mvh linny claus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar