8 november 2013

löst snack

bild tagen en tidig morgon för någon dag sen innan jag skulle till skolan: det är mörkt, slingor i luggen, det regnar och extremt mycket 90-tal. *skoja*

lol skrev "slingor i luffen" först istället för luggen?? låter som om man skulle ha slingor i fitty??? :((

aja god morgon!! min sovmorgon blev avbruten alldeles för tidigt av nån dåre med borrmaskin :(( aja. e hemma idag och "jobbar hemifrån". går igenom jobbmejlen, har telefonmöte och pitchar idéer. nä skoja!!! ligger i fula kläder, läser bloggar och på sin höjd rensar lite skräppost i "mejlkorgen". haha vem e man!!

IALLAFALL idag börjar helgen!! ikväll blir det releasefest för Vargens nya EP....haha va?? nä skoja bara...men RELEASEFEST blir det iallfall! på en kompis klubb!! KUL!!! sen imorrn blir det halloweenfest!! wee e så tAGGAD oj råka visst komma åt caps lock.."råka" ;))  nä men ok halloween!! blir nog kul!! har dock inte orkat pröva min outfit än?? aja blir nog bra. nisse vet dock inte vad han ska klä ut sig till än. kan ni inte tipsa honom?? visst vore det kul om han var Vargen?? haha okej ska sluta nu.

var tvungen att dra förbi buttericks igår för att handla lite pynt och smink till festen. tur att jag endast behöver besöka buttericks max en gång per år då den platsen är helvetet på jorden!! några snubbar som står och garvar åt några "lösbröst", nåt par som köper såna där godisunderkläder och i ett hörn står ett annat par och hånglar?? alla freaks samlade på ett ställe :((

aja, ska väl carpa lite läxor och sånt nu. KANSKE lägger upp ett nytt bonde söker fru-eftersnack-inlägg också om jag orkar!! XOXOXOXO

1 kommentar: