20 december 2013

bu och bä

heeeej! tänkte göra en klassisk bu&bä-lista så ni fattar hur läget är!! HAHA asså fattade aldrig varför det hette bu och bä?? fattade liksom ej om "bä" var bra eller dåligt?? HUR KAN BÄ VARA BRA?? aja nu kör vi

BUUUUU:
- har blivit förkyld
- måste skriva hemtenta idag
- snart (ok på måndag) åker nisse b iväg till skelltown och lämnar mig ensam i en vecka, SÅ TASKIGT!!

BÄÄ!!!
- idag börjar mitt jullov!! (eller ja, när jag skrivit klart hemtentan dåå)
- idag ska jag även slå in alla julklappar! har tillochmed köpt sånt där rött lack!!! MYYYZ
- när jag handlade julklappar förut handlade jag även ett nytt mobilskal till mig själv!! hashtag WOLFPACK!!

JA, har alltid tvåhandsfattning när jag fotar med mobilen ok..

haha, blev inte så långa listor men men VA GÖR DET nu måste jag plugga!!! hejrååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar