9 december 2013

*längtar till helgen*

hej hej här sitter jag med grov måndagsångest :(( försöker ej att tänka på allt skit som måste göras samt grejer jag e fett nervös över och bloggar lite om oviktiga saker istället!!

drog ju på en second hand-runda i torsdags och tror ni jag fyndade eller? HAR PÅVEN EN ROLIG MÖSSA??? svar jag. ok, håll i er här kommer lite bilder!!

har i flera veckor nu kämpat på med min ekollonodling!! vet ej om det kommer bli någonting men men kul att man har nåt att göra iallafall! de två "apoteksflaskorna" (kallas det så?) näst längst till vänster fyndade jag iaf!! typ 15kr styck

två nya cyklar till samlingen!! (vita + silvriga)
två mintgröna koppar som matchar de röda!! :D

och lite mer julpynt!! kunde ej låta bli att köpa de här flugsvampljusstakarna pga finns exakt likadana hemma hos mamma och pappa....vart ju som barn på nytt!! skåda även årets blossa-glögg i ca världens snyggaste flaska??



2 st varma myströjor + runda solglasögon!!

yes de va det de!! va hände i helgen då? i lördags firade vi lisa genom att köra lazerdome (skämtar ej...har sån jävla träningsvärk fortfarande :( ) sen quiz på kvällen. på söndagen blev det adventsfika sedan gick vi och såg Återträffen på bio. den var bra, rekommenderas!! aja, ska återgå till min måndagsångest nu HA DEEEEEE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar