26 december 2013

DEM JUL

här ligger man och kollar på sällskapsresan, dricker te och äter toffifee..MYYYYS. här kommer lite bilder från de senaste dagarna!

vi går alltid ner till vattnet och matar fåglarna på julafton, också i år även fast det var pissväder. TRADITIONER MÅSTE ALLTID FÖLJAS osv

nu när jag varit hemma har jag även passat på att sätta in gamla foton i album. RIKTIGT mkt skämsmaterial kan jag lova!!

 på juldagen blev det såklart utgång! innan förade vi hos danny och hälsade på hans små katter. DÖR så söta de va!!! här e emma och sune!

och här e jag och quincy!!

sen drog vi vidare till marie laveau där vi dansade och blödde näsblod!! vet ej längre vad jag tycker om ML (så sämst planerad klubb) men vi hade ju kul i slutändan iallafall!! mvh klubbrecensenten

imorgon hade jag tänkt kolla lite mellandagsrea!! sen på kvällen blir det karaoke!! kommer bli galet!! puzåkram

juste ps. beställde den här pärlan för några dagar sen, kunde ej låta bli!! får se om den hinner komma innan nyår, annars får jag festa i den efteråt!!

3 kommentarer: