5 december 2013

kul lista

Vad gjorde du kl 08 i morse? vaknade eftersom jag ställt min klocka då pga skulle gå på lägenhetsvisning. läggan var fin men inte perrrfect så vi ska leta vidare
Vad gjorde du för 15 min sedan? samma som nu, slappa framför dattan i sängen
Det sista du sa högt? skrek rätt ut pga upptäckte att det började snöa??
Vad har du druckit idag? juice och kaffe
Vad var det senaste du åt? en mandarin
Vad var det senaste du köpte? ingredienser till gårdagens middag samt en marabou frukt och mandel-smak!!! :D
Vad är det för färg på din ytterdörr? sexigt grå
Vad är det för väder hos dig nu? snöstorm!!
Godaste glassmaken? päronsplitt satan va gött
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nä..eller jag vet inte, har inte upplevt det iallafall. tror kärlek e nåt som växer fram!! varsågod för unik tanke
Sover du tungt? nä, vaknar av minsta lilla ljud!!
Drömmer du mardrömmar? JA!! särskilt nu när vi kollar på walking dead....drömmer om zombies varannan natt :(
Trivs du med ditt jobb/plugg? jo men d känns rätt faktiskt
Favoritklädsel? en partyoutfit som känns "helt rätt" och man känner sig fett snygg
Vad ser du om du tittar till höger? kokvrån!! *crazy*
Vad gör dig glad? asså hata mig inte nu, men så här i vintertid e min bästa hobby när det är fredag och man är svintrött efter en "hård vecka", äter en svingod middag, tittar på "på spåret" med ett glas rödtjut i handen och sen däckar framför tvn vid typ elva. shit nu vart man fredagssugen
Vad ska du göra härnäst? plugga lite sen dra på en second hand/julklappsrunda, hämta ut biobiljetter och träna med lisa!!
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? asså veeeeet inte, e fett taggad på att shoppa!!!! hihi
Favoritgodis? just nu pepparkakor och choklad!!
Kläder just nu? tights och stickad tröja
Hur många kuddar sover du med? två
Spelar du något instrument? en gång i tiden spelade jag trummor!!
Morgon eller nattmänniska? blir mer och mer en morgonmänniska tror jag!!
Är du kittlig? men ja...säger man det rätt ut e det alltid nån dåre med "busig karaktär" som ba "e du kittlig??" äeh fy fan jag spyr
Snarkar du? gu va kul å intressant fråga!! får nog svara "ibland" på den =)
Äckligaste insekten? fästingar, löss och sånt skit som äter på människor :(
Stökigt eller välstädat? strävar efter välstädat men HEY ibland blir det väl lite stökigt också ;))
Vad längtar du mest efter just nu? jullov och nyårsafton!! e på jakt efter "the perfect NYE dress" lol kommer bli FETT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar