23 december 2013

Saker jag vill göra 2014

hajhaj! ligger i sänga, äter toffifee och myser i min nya julklappsmorgonrock som jag fick av nisse! asså bästa plagget?? känns som att mitt liv e complete nu!! iallafall, tänkte göra en "bucket list" för 2014, inspirerad av sanna!

- flytta till en riktigt schysst lägga
- åka skidor!!
- dra på cityweekend till typ barcelona eller london...
- dra på cityweekend till göteborg pga hanns inte med i år och nisse har 1000 vänner som bor där som vi måste hälsa på!!
- dra på en riktigt fet resa typ till tokyo eller bara nån jävla charter??
- få ett jobb efter utbildningen
- sälja halva min garderob på loppis
- gå på någon festival med massa kompisar
- fira midsommar i någons stuga ute på landet
- köpa en mac
- köpa en kamera
- läsa minst 5 st böcker!! läste endast 2 st böcker under 2013...SKANDAL

yes de va de. nu ska jag dra till systemet och slåss med alla andra julsuputer. PUSS, KRAM OCH GOD JUL!!

1 kommentar: