17 oktober 2013

hallåween

hej alla coola! här kommer lite updates från det senaste i mitt liv:

- har fortfarande jobbigt ont i ryggen MEN idag ska jag faktiskt till en sjukgymnast! känns bra att få träffa ett pro som förhoppningsvis kan hjälpa mig.

- var på en lägenhetsvisning imorse på en lägga som jag sååå gärna skulle vilja ha. ligger dock rätt långt bak i kön på den så chanserna e väl inte jättestora :(( men e väl bara att hålla tummarna och tro på mirakel osv!!

- de som känner mig vet kanske att min bästa högtid är halloween!! och OCH i år har jag tänkt med hjälp av världens bästa festfixare Lisa styra upp världens bästa halloweenfest!! är så xtremt pepp inför detta. alltså ända sen jag var liten har jag drömt om att ställa till med en riktigt bra halloweenfest men har aldrig haft en bra lokal men nu jävlar, DET KOMMER BLI ASBRA!! *älskar att jinxa* så förlåt alla som följer mig på pinterest för alla halloweeninspobilder som dyker upp hela tiden men tycker det är så HIMLA KUL! kanske inte helt friskt men men sån e ja :-) kanske till och med kommer ett helt inlägg med inspobilder sen VEM VET. tills dess tänkte jag lägga upp tre utklädnader som jag skulle älska om någon skulle köra på, VARSEGO FÖR INSPO!!

1. Grumpy Cat


2. Honey Boo Boo Chid


3. Karaktär ur Breaking Bad eller någon annan av mina favoritserier


Ps. troor jag bestämt vad jag ska klä ut mig till!! ledtråd e att det är en karaktär från en av mina bästa tv-serier :D!!

2 kommentarer:

  1. alltsa AHHHH ar sa himla lessen over att jag kommer missa det har???? :(((( du maste lagga upp ett BILDREGN efteråt! annars grater jag lingonblod :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. alltså JAAAA du borde komma hit då ju!! kommer va så värt de!! men ja ok lovar å fota!! :))

      Radera