8 oktober 2013

mvh hurtig!!

vaknade imorse FORTFARANDE med ryggont, googlade lite och kom fram till att jag har ryggskott?? asså trodde jag var 23 år och inte 50?? aja, ska tydligen hjälpa om man är ute och "rör på sig" så snart ska jag ut på en powerwalk!! *ler med stavar*. kanske även e dags att börja träna på riktigt nu, när man märker hur svag en e i kröppa...mhmmm en riktig tankeställare =))

tänkte berätta lite om min helg!! träffade min londonkompis Hanna vilket var ett himla kärt återseende! hon har flyttat till sthlm vilket känns extremt kul!! i lördags gick vi också på loppis. vart inte så mycket köp, men hittade iaf detta:

fulsnygga höstskor för 40 spänn!

och nisse köpte den här snyggingen men nu har jag snott den! :) endast 15 spänn!! 

nu ska jag ut i den härliga höstluften och instagramma höstlöv!! kraaam

ps. har ni sett min nya favikon där uppe?? blir helt lycklig varje gång jag ser den :))!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar