24 oktober 2013

kan vi prata om bonde söker fru

hallå visst tittar ni på detta underbara program?? asså REALITY-TV när det är som bäst!! så många blandade känslor som uppstår, ena sekunden sitter man med skämskudden i fejan och i andra gråter man stilla för att det är så fint med kärlek och sorgligt med hjärtan som krossas OCH SÅ VIDARE!!

nåväl, tänkte prata lite om alla deltagare:


Snygga indie-bonden:
finns inte så mycket att säga om honom förutom att han är snygg och verkar trevlig!! typisk sån "kille i rutig skjorta som hänger på debaser medis". dock vill jag prata om tjejerna han dejtar. asså hon blonda med gluggen, hon verkar så extremt falsk och inte så snäll och gullig som hon utger sig för att vara. hon har vid flertalet tillfällen sagt saker som "jag är inte här för att skaffa vänner" (klassisk sak som personer som ej kan bete sig i sociala sammanhang säger), "Känns som att det är DOM mot MIG" och "Jag är redo för att träffa mannen i mitt liv" man ba LUGN du är bara 23 år?? nä nä nä, jag hoppas att han väljer hon andra blonda tjejen (Jonna tror jag hon heter?) eller hon "tjejen med de vackra leendet :-)" som gav honom den där fotoboken som iofs verkade rätt lol. asså vad är grejen med folk som alltid ska ge "personliga presenter" och så ger de typ en scrapbook full av bilder på dem själva?? fullt av såna personer i bonde söker fru och ensam mamma söker. aja, NEXT:

Gammelguben:
den mest ointressanta av bönderna och han får mig att sakna kamelbonden Bengt från förra året!! men okej han verkar ju gullig och så, dock verkar han ha lite förlegad kvinnosyn då han bland annat sagt saker som typ "jag hoppas det inte blir massa intriger i huset nu när det flyttat in fyra kvinnor som ska bo tillsammans" man ba snark. aja. har inte fått nån favorit av kvinnorna än, men tycker hon raffiga tanten med rött kort hår och läppstift bjuder på mycket underhållning!! väldigt orädd för att säga vad hon tycker, mkt skinn på näsan, rapp i käften (haha asså?!) osv. älskade när hon ba "jag tänker inte vänta på en karl som inte kommer när maten är klar!!" haha asså <3!! tror dock att bonden inte kommer välja henne pga "too much to handle" och känns som att han vill ha en "vän och snäll kvinna med fötterna på jorden" typ.

Marlene:
ååh asså ÄLSKAR Marlene!! asså vet inte hur jag ska beskriva henne men en sån person som typ e...hård men rättvis?? "kvinna som vet vad hon vill"?? haha äh ni som har sett fattar?? dock så himla synd att hon verkar ha fått så tråkiga killar? tycker hon förtjänar bättre!! asså allvarligt antalet pinsamma tystnader är liksom för många. aja, hoppas verkligen någon av blygkillarna "blommar ut" och att Marlene HITTAR KÄRLEKEN till slut!!

Bonden i cowboyhatt:
Hör aldrig vad han säger men verkar trevlig?? tror han skulle passa med Daniella (hon med finsk dialekt så himla fint jag dör!!) eller indietjejen med fina klänningar. de andra känns lite väl rockabilly på pub anchor och det är ju inte min tjejsmak...känns även som att de kommer krossa hans hjärta :(

SLUT PÅ ANALYS!! vad tycker ni som tittar?? DEBATTERA I KOMMENTARSFÄLTET (skoja).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar