22 oktober 2013

kul m smink =)

råkade fastna lite ofriskt länge framför make up-tutorials på youtube haha lol vem e ja. sökte på typ "redheads pale face blue eyes tutorial" lol asså att sånt finns?? aja. har utifrån detta kommit på lite saker. asså nu sminkar jag mig bara med mascara och flytande eyeliner + BASEN så klart (lol). DEM NATURLIG LOOK helt enkelt. MEN har tänkt börja köra mer på ögonskuggor och kajal tror ja!! vara lite mer "loco" helt enkelt. dock är det vissa grejer jag vet att jag aldrig vill ha:
- kajalpenna på insidan av nedre ögonfransraden??
- VIT kajalpenna på insidan av nedre ögonfransraden???
- typ ögonskuggor i "roliga" färger :C

SÅ till följd av detta "klickade jag hem" lite kul smink!!




nån grej som tydligen ska fixa snygga kindben för den som jag som inte har några! e nån bronzer, highlighter och rouge.

och lite ögonskuggor i "jordnära" färger typ

märket e Sleek som jag läste om hos Emoboost och e sjukt billigt!! (beställde det från smink.net)återkommer med en recension ;) skämta.

Apropå min träning så går det bra! har varit där två gånger redan *gymoholic*. det är alltid fullt av spänniskillar som får knäppa infall och i tid och otid börjar slå på såna där boxingsäckar typ en meter från där man står. men men det är väl så det går till på gymmet!!

vänliga hälsningar /linkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar