21 oktober 2013

mvh fitness och mode tjejen

måndag idag och jag önskar att den här veckan ska ta slut. de senaste veckorna känns det bara som att jag haft ångest varje dag för att jag inte kunnat gå på min praktik (pga min rygg som aldrig blir bättre). nästa vecka börjar skolan iallafall och jag längtar!! (lol) nä men känns som att jag då kan börja leva ett "normalt" liv igen typ (lol aja). har gjort en lista på vad jag ska göra när mitt nya/gamla liv börjar!!

grejer jag ska göra:
- köpa gymkort (obs att jag ska göra detta ikväll redan!!)
- klippa håret
- köpa en kamera
- köpa träningskläder

yes is true ska bli ett träningsfreak!! *lägger upp bilder med citat som "sweat is fat crying" osv*..nä skoja!! men när jag var hos sjukgymnasten fick jag lite skit för att jag inte alls tränade. ja ba "men jag går på powerwalks ibland??" hon ba "ok fast det räcker inte". så detta ska bli spännande! följ mitt nya liv som gymtjej!! *sveper en proteinshake*. nä men seriöst, lovar att inte blogga om detta pga finns inget tråkigare att läsa om nån som ba "gjorde 50 chinups på crosstrainern å förbrände 1000 kcal idag!! ;-)" och lägga upp bilder på vidriga "thinspiration"-bilder osv aja SLUT PÅ RANT!!

har även tänkt att jag ska försöka att inte shoppa så mycket (typ bara second hand är ok!!) under november. detta för att jag handlat så jävla mycket de senaste veckorna och att min höstgarderob nu är fulländad!! *skjut mig* här kommer en bild på mina senaste fynd:


okej 1. hittade de perfekta svarta utsvängda byxorna med hög midja för endast 60 spänn!! dock fick jag sy upp dem lite men det var lätt värt det!!

2. en bombarjacka i mörkblå mocka för 130 kr! vart väl lite av ett impulsköp och har lite väl många höstjackor just nu MEN MEN sjukt snygg är den! :D

3. har även fixat allt till min halloween costume också! weee längtar!!


YES de va allt jag hade på hjärtat för idag!! puzz å kram

2 kommentarer: