2 oktober 2013

HÖSTLISTA 2013


fastnade framför min gamla blogg *ego girl* och hittade den här höstlistan som jag gjorde för ca prick ett år sedan. tänkte att det kunde vara en "kul grej" att göra om den så här ett år senare.

1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när hösten är här?

jag är glad över att hösten är här då jag precis som alla andra  ÄLSKAR HÖST. man får klä sig i snygga kläder, mysa runt i stickade halsdukar, instagramma när man sitter och dricker té, slänga sig i lövhögar och så vidare. dessutom är jag riktigt taggad på att börja skolan igen, med roliga projekt, intressanta kurser MED MERA!

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?

dr martens, bombarjacka + stor "bylsig" (lol mitt hatord) sjal gissar jag på!

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

då bodde jag hemma och nisse bodde ca 100 mil bort. va riktigt less på distansförhållande och att inte ha eget boende. va heller inte så peppad på utbildningen jag börjat på, men det ändrade ju sig som tur va!!

4. Vad gör du om dagarna egentligen?

knegar på tryckeriet (haha asså), kommer hem, försöker komma på vad man ska äta till middag (ca det jobbigaste som finns), däckar i sängen och kollar nå skräptv. somnar sedan ca halv 10. lol.

5. Vad ska du ha för frisyr?

precis som förra året kör jag på mittbena-frippa, dock har jag slutat färga det!! nu har jag gått från knallrött till typ blondrött, eller "strawberry blonde" som niotillfem skulle sagt.

frippan hösten 2012

frippan nu! (pigg tjej på väg hem från krogen jaja)


6. Vad lyssnar du på för musik?

det som spelas på p3....lyssnar nog mer på podcasts numera dock.

7. Vad läser du?

håller på med andra boken i Cirkelserien, "Eld". senast jag läste ur den var dock i somras så räknas kanske inte iofs.

8. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?

som alltid, mörka och snyggt formade ögonbryn! extremt viktigt. kämpar fortfarande på med mina...


nyfärgade och "bra" bryn


9. Vem är din stilikon just nu?

oj svårt! har nog ingen specifik så där, inspireras nog mer av random bilder på pinterest och mina kompizar! :)

10. Är du kär?

JAJEMEN

11. Hur många har du bokat i år?

haha va troru

12. Senast inkomna sms?

min bror niklas skickade denna skärmdump. började typ gråta...vill ha den!!



13. Ångrar du något i år?

nej det kan jag nog inte säga. kanske att jag aldrig kom igång med nån träning, men ska försöka köra senare i höst istället.

14. Vad var bäst med sommaren?

- att jag fick jobba lagom mycket
- resan till skellefteå
- gnuccis spelning på trästock!
- eftersom vi bor ca fem minuter från stranden kunde jag bada mycket! mvh hade ej badat på ca två år

15. Vad var sämst med sommaren?

kommer inte på något. kanske att det var fett stressigt i slutet pga praktikstrul...men det löste sig ju så ska ej klaga!

16. Blev det som du tänkt dig?

ja!

17. Vad önskar du dig?

en större lägga, en ny datta + en kamera!

18. Senast sedda film?

mulholland drive. snygg, konstig och härligt david lynchig! se om ni inte har sett.





19. Senast köpta plagg?

tråkiga grejer MEN ACK SÅ NÖDVÄNDIGA som leggings, fingervantar, hårsnoddar osv

20. Hur ser du på framtiden?

jag ser ljust på framtiden och är spänd på vad som kommer hända under nästa år. går ju ut min utbildning då så har förhoppningsvis fått ett kul jobb då samt hittat en schysst lägga eftersom vi inte kan bo kvar i den här...*fortsättning följer*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar